
- 
        
    
Artykuł archiwalny
      2009-07-14 16:16:12
Zadania i uprawnienia Sekretarza
Do zakresu działań i kompetencji Sekretarza:
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr.
 - Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
 - Organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników.
 - Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
 - Nadzorowanie i udzielanie odpowiedzi na zalecenia pokontrolne.
 - Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań w Urzędzie.
 - Wykonywanie wspólnie z innymi osobami wchodzącymi w skład kierownictwa Urzędu funkcji kontroli wewnętrznej w Urzędzie.
 - Zapewnienie wdrażania nowych metod i technik pracy.
 - Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej.
 - Nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków oraz rejestrowanie ich w urzędzie.
 - Nadzór nad inwentaryzacją wyposażenia Urzędu.
 - Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
 - Organizacja pracy i nadzór nad pracownikami robót publicznych i interwencyjnych.
 - Nadzorowanie spraw dotyczących zadań publicznych Gminy, o których mowa w ustawie z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym a w szczególności spraw określonych art. 7 tej ustawy w tym:
a) gospodarki nieruchomościami,
b) kultury fizycznej, sportu i turystyki w tym terenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych,
c) targowisk, zieleni gminnej i zadrzewień,
d) porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli, ochrony przeciwpożarowej
i przeciwpowodziowej w tym niezbędnego wyposażenia,
e) utrzymania obiektów i budowli samorządowych oraz obiektów administracyjnych,
mieszkaniowego zasobu gminy,
f) promocji gminy oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi, - Nadzorowanie spraw BHP i P. poż. w Urzędzie i jej jednostkach organizacyjnych.
 - Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rudzie Malenieckiej.
 - Nadzorowanie inwestycji i remontów prowadzonych w placówkach oświatowych na terenie Gminy.
 - Nadzorowanie zadań z zakresu gospodarki komunalnej Gminy: wodociągów i zaopatrzenia wsi w wodę, wysypisk i gospodarki odpadami stałymi, oczyszczalni ścieków i gospodarki odpadami ciekłymi.
 - Przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Gminy.
 - Wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z zastępowania Wójta.
 - Zastępowanie Wójta we wszystkich sprawach należących do Wójta w razie jego nieobecności lub wskazanych przez Wójta.
 - Nadzorowanie BIP w Urzędzie.
 - Zgłaszanie wniosków do projektu budżetu.
 - Wydawanie decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach prowadzonych przez Gminę.
 - Koordynowanie spraw związanych ze stosowaniem przepisów odnoszących się do zamówień publicznych, w Gminie i jej jednostkach organizacyjnych.
 - Nadzorowanie i organizowanie prac związanych z przeprowadzaniem ocen kwalifikacyjnych podległych pracowników.
 - Pełnienie funkcji inspektora ds. ochrony przeciwpożarowej, ponoszenie odpowiedzialności za pierwszą pomoc oraz ewakuację w Urzędzie.
 - Sekretarz pozostający w stosunku pracy na ½ etatu.
 
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Jan Kowalczyk Data powstania: 14.07.2009 16:16 Data ostatniej modyfikacji: 14.07.2009 16:19 Liczba wyświetleń: 956 Archiwum
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Zadania i uprawnienia Sekretarza 14.07.2009 16:16 Jan Kowalczyk  


	





